Darbas biure: kaip sumažinti prokrustinaciją

parašė , 2019-01-22 08:08

Ar tikrai visos Kaune verslo centre nuomojamos patalpos turi būti kasdien užimtos taip ilgai? Ar biurų darbuotojai elgiasi sąžiningai, išbūdami darbe po 8 valandas? O gal tuos pačius darbus įmanoma atlikti kur kas sparčiau nei taip, kaip tą rodo įprastas valandų grafikas? Iš tiesų labai daug biuro darbuotojų gali pripažinti tą dalyką, kad darbe jie labai dažnai yra tiesiog itin neproduktyvūs. Dirba tik 20 proc. laiko, kitą laiką tik ruošiasi. Įsivaizduokite, viską teisingai sudėliojus, jie turėtų biure išbūti net 5 kartus mažiau. 100 proc. visą laiką paversti darbo laiku turbūt nepavyktų, nes tai pernelyg sudėtingas dalykas. Tačiau vis dėlto galbūt būtų įmanoma bent kažkiek geriau ir daugiau padidinti savo produktyvumą. Kokiais būdais? Štai keletas patarimų. Tiks ne kiekvienam, ir veiks ne visi. Tačiau pabandę pastebėsite, kad kažkurie iš šių dalykų tikrai gali padėti dirbti kur kas produktyviau.

5 minučių limito stebuklas

KaunasPopuliariausi prokrustinacijos būdai biure yra besaikis lindėjimas internete, el. pašto tikrinimasis, kavos gėrimas, vaikščiojimas iki virtuvėlės ar parūkyt ir pan. Pasakyti sau, kad nuo dabar taip nebedarysite, būtų ne visai teisinga. Tačiau jūs galite padaryti kitaip: pažadėti kaskart, kai nuklystate į vieną tokių veiklų, praleisti jai ne daugiau kaip 5 minutes. Taip labai greitai pajusite, kaip noras kažkur nuklysti visgi bus patenkintas, o kartu galėsite džiaugtis tuo, kad darbai ir toliau eina, nes po 5 minučių jūs ir vėl grįžtate prie darbų. Kitu atveju, nuklydę į internetą, ten užsibūsite galbūt labai ilgai, gal net ir iki kelių valandų. O juk tikrai ne tokio rezultato norite. Norite greičiau padaryti tuos nelemtus darbus ir anksčiau išeiti namo arba stumti laiką be baimės, kad dar reikės dirbti.

Tinkamai parengtas užduočių sąrašas

Padės ir sąrašai darbų, kuriuos visada matysite prieš akis. Tik žinokite, kad šie turi būti parengti tinkamu būdu, o ne visiškai bet kaip. Jeigu tokius sąrašus parenginėsite bet kaip, bet kokiu būdu, tai naudos iš to nebus beveik jokios. Pirma dėkite prioritetinius darbus, tuos, kuriuos atlikti reikia anksčiau, tik paskui, po jų – visus kitus. Duokite sau laiko deadlainą (anksčiau nei darbo pabaiga), tada vis tiek pabaigsite laiku. Įpraskite ir namuose išlaikyti dėmesį vienam dalykui, taip pripratinsite smegenis susikoncentruoti. Griežtas kėlimosi, vykimo į darbą, valgymo ir kt. Grafikas irgi padeda.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *